piątek, 1 grudnia 2017

#10 STOSIK: Październik i listopad 2017

    Rok 2017 to chyba najbardziej przełomowy rok w moim życiu. Wiele się zmieniło i to na lepsze! W końcu wraz z moją żoną udało nam się ukończyć remont mieszkania i na reszcie mam miejsce na swoje książki. Dużo miejsca. Wcześniej nie raz pisałem, że muszę ograniczać swoje zakupy właśnie przez to, że nie mam gdzie pomieścić nowych zdobyczy. Teraz na jakiś czas problem ten mnie nie dotyczy więc wyruszam na zakupy :D. A oto co udało mi się ostatnio upolować: 


2. "Gwiezdny Pył" - Neil Gaiman
3. "Nigdziebądź" - Neil Gaiman
4. "Ilion" - Dan Simmons
7. "Komornik: Rewers" - Michał Gołkowski
8. "Adept" - Adam Przechrzta
9. "Namiestnik" - Adam Przechrzta. 

Na koniec muszę dodać, że zarówno obie książki Gołkowskiego jak i Przechrzty są prezentem od małżonki (misiek także) :D.

10 komentarzy :

  1. Pogratulować żony:) Miejsca na półkach zazdroszczę straszliwie! U mnie niestety nie ma szans na powiększenie regałów;p Nabytki świetne, ciekawi mnie bardzo ta seria Gołkowskiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Zobaczymy na jak długo mi tego miejsca wystarczy ;)

      Usuń
  2. Gratuluję nabytków, no i zmiany stanu cywilnego :) W przyszłym roku też się o tym przekonam :D
    Widzę Gaimana i Simmonsa - świetne książki i jestem ciekawy jak Ci się spodobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie ;). Zobaczysz, że nie jest tak strasznie jak to niektórzy przedstawiają rzeczywistość po ślubie :D. Simmonsa już kiedyś czytałem, lata temu i teraz to będzie takie przypomnienie :)

      Usuń
  3. Gratuluję ukończenia remontu. Sam go miałem przez 2 lata i w końcu udało mi się go ukończyć w marcu tego roku, więc wiem jak to jest. Niech Ci się dobrze mieszka. :) A nabytki zacne. Ja zawsze chętnie dopatruję się Gaimana i Simmonsa. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też to trochę trwało bo od marca :D. Najdłużej czekaliśmy na meble bo robione były na zamówienie, zwłaszcza biblioteczka :P

      Usuń
    2. Ja miałem remont od kabla, więc trochę więcej chyba. Cały ten bród i syf. Potem panele i meble to były najlepsze rzeczy. :)

      Usuń
  4. Gaiman to moje ostatnie odkrycie, bardzo podobają mi się jego książki, a Nigdziebądź to coś, czym byłam zachwycona ;) Czytałam też Adepta i chociaż im dalej tym trochę gorzej, bo bohater się spsuł, to i tak wspominam bardzo miło i sięgnę po kontynuacje ;)

    Gratuluję ukończenia remontu i bardzo fajnego bloga, na którego ciesze się, że trafiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i poświęcenie tych paru minut na lekturę mojego tekstu. Zachęcam do dołączenia do grona obserwatorów. Daje mi to dodatkową motywację przy tworzeniu kolejnych wpisów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...