środa, 19 sierpnia 2015

"Gamedec: Obrazki z Imperium" Marcin Przybyłek - ZAPOWIEDŹ

Data premiery obu tomów:
2015-10-06

"Tę powieść można czytać, nie znając poprzednich części sagi"

Marcin Przybyłek

Po Drugiej Wojnie z Thirami w WayEmpire nastały Czasy Szczęśliwości. Ludzkość kontroluje ImBu – cyfrowy byt będący połączeniem programu Budda i wirtualnej reprezentacji Imperatora Gorgona Nemezjusa Ezry. Realną władzę sprawują Błogosławieni – Ranowie wyznaczeni przez ImBu.

Na tym nieskazitelnym obrazie pojawiają się jednak rysy: na jednej z planet wybucha epidemia, anarchista Han Fierce postanawia zamordować Rana, silniki pancerników otaczających Łzę Cheronei przestają działać, a Whale – statki cywilizacji, która współistnieje z WayEmpire - otwierają ogień do tajemniczej obcej floty.


Tymczasem Torkil Aymore odkrywa kult kobiety, która każe się nazywać Imperatorką i chce dzielić władzę z ImBu. Imperatorka twierdzi, że tylko ona może uratować ludzkość...

4 komentarze :

  1. Kolejne pozycje z Horyzontów Zdarzeń. Nie czytałem nic z tej serii, bo nie sięgam za często po polską fantastykę (tylko za konkretów, o czym już wiesz), ale myślę sięgnąć po "Niebiańskie pastwiska" Majki. Czytałeś coś z Horyzontów już?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz, z Horyzontów nie czytałem niczego. Zwróciłem jedynie uwagę na Gamedeca bo poprzednie części mam i jest to naprawdę dobra, dająca domyślenia seria. Zwłaszcza, że od dłuższego czasu autor nie mógł znaleźć wydawcy kolejnego tomu. Odrzuciła go "Fabryka Słów" a Supernowa, gdzie do tej pory wydawał chyba powoli umiera. Już pewnie dawno by skonała gdyby nie Pan Sapkowski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja Majkę miałem sprawdzić, ale nie wiem, czy od tej książki z Horyzontów zacznę, czy może od Pokoju. Zobaczymy. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie od jakiegoś czasu staram się przełamywać moją niechęć do polskich autorów, ale myślę, że jeszcze trochę czasu musiałoby minąć zanim zabrałabym się za tego typu książki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i poświęcenie tych paru minut na lekturę mojego tekstu. Zachęcam do dołączenia do grona obserwatorów. Daje mi to dodatkową motywację przy tworzeniu kolejnych wpisów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...