czwartek, 25 czerwca 2015

#3 NA MARGINESIE: Nowe wydanie "Nocarza" Magdaleny Kozak oraz Ilustracja na okładkę kontynuacji "Stalowych Szczurów" Michała Gołkowskiego

W dniu 25 czerwca wydawnictwo "Fabryka Słów" zaprezentowało nowe wydanie trylogii "Wampiry w ABW" Magdaleny Kozak w skład, której wchodzą takie książki jak: "Nocarz", "Renegat", "Nikt"

Prawdopodobna data wydania to lipiec 2015. Właśnie kończę czytać stare wydanie tej trylogii i muszę powiedzieć Wam, że nie spodziewałem się... tak dobrych książek! Wkrótce na blogu pojawi się moja recenzja całej trylogii, w której napiszę o tym czego się spodziewałem po tej serii a czym mnie zaskoczyła. Już dzisiaj zapraszam :) 

Oprócz wspomnianego już wcześniej nowego wydania, grafik Dark Crayon zaprezentował ilustrację na okładkę kontynuacji "Stalowych Szczurów" Michała Gołkowskiego. Recenzja pierwszego tomu również, wkrótce w zapomnianym pokoju :)




4 komentarze :

  1. Jak szybko człowiek potrafi się przekonać do drugiego, kiedy nie ma o nim pojęcia, a nagle zorientuje się, że w cholerę świetnych okładek, które mu się podobają, są autorstwa tego i tego. Tak było ze mną. Nie kojarzyłem nigdy wcześniej Darka Crayona, aż do autorskiego spotkania zorganizowanego przez Maga, kiedy postanowiłem poszperać w necie i zobaczyć, za jakie grafiki, oprócz tych Artefaktowych, odpowiada. I byłem w szoku, bo pełno tych okładek było, które mi się mega podobały, a odpowiadał za nie jeden człowiek. :) Darek Kocurek i Dark Crayon najlepszymi polskimi grafikami. :) Aż chciałbym kiedyś dorwać plakaty z ich grafikami i podpisami. Moim zdaniem powinna się zwiększyć świadomość czytelników odnośnie całego zespołu, który odpowiada za książkę, nie tylko autor i nazwa wydawnictwa się liczą. Przede wszystkim grafik i tłumacz, nieco gorzej jest już z korektą i dodatkowymi, bo to na ogół są mniej znani ludzie, ale jakby zrobić ankietę na temat tłumaczy, czy grafików, to założę się, że świadomość o ich istnieniu byłaby bardzo niewielka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plakaty Dark Crayona są dostępne w sprzedaży na stronie:
      http://www.firebird-sklep.pl/pl/c/Plakaty/78/1/full

      Nie wiem czy miałeś możliwość widzieć prace Dominika Brońka. Robi nie tylko świetne okładki ale wręcz genialne ilustracje. Dobrze wiemy, że to jak wygląda książka ma wpływ na to jak się sprzedaje. Nie każdy może być "znawcą literatury" i znać nazwisko pisarza, dlatego kupuje książki oczami. Zgadzam się, że oprócz pisarza duży wpływ na to jak sprzedaje się dana książka ma cały sztab ludzi z grafikiem na czele a na dziale marketingu kończąc. W końcu to także biznes :)

      Usuń
  2. Tak, ja wiem, ale mi chodzi o plakat i autograf wzięty od niego. ;)

    Wiedziałem jakie prace ma, ale wyleciało mi z głowy nazwisko. On do tego wznowienia Sandersona okładki zrobił. Reszty nie widziałem, żeby miał w jakichś wydawnictwach. Ale spoko to wygląda, bo patrzyłem na profil fb.

    Ja osobiście też stosunkowo od niedawna zwracam uwagę na resztę, bo do tej pory było "wow, ale fajna okładka" i "kurde, ale kniga" - teraz za każdym razem patrzę na nazwisko i albo zapada mi w pamięci, bo już kojarzę, albo nie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałem o tym na Fb :D
    Trylogii jeszcze nie czytałem, ale poczekam na Twoją opinię :D

    mlwdragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i poświęcenie tych paru minut na lekturę mojego tekstu. Zachęcam do dołączenia do grona obserwatorów. Daje mi to dodatkową motywację przy tworzeniu kolejnych wpisów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...