poniedziałek, 8 czerwca 2015

#1 STOSIK: Podsumowanie Kwietnia i Maja 2015

Obserwując różne blogi poświęcone literaturze nie mogłem nie zauważyć ogromnej ilości "Stosików", w których blogerzy chwalą się swoimi zdobyczami. Ja też postanowiłem się trochę pochwalić książkami, które wzbogaciły moją biblioteczkę. Ilość nie jest może oszałamiająca, ponieważ postanowiłem przede wszystkim czytać "na bieżąco" a nie robić zakupów z myślą o przyszłości. Przejdźmy do rzeczy: 


W kwietniu dostałem prezent od najcudowniejszej narzeczonej pod słońcem. Kompletnie się nie spodziewałem a otrzymałem Edycję Kolekcjonerską "Diuny" Franka Herberta. Nie wiem jakim cudem udało Jej się zdobyć coś na co ja polowałem od dawna. W skład cyklu wchodzą: 
1. "Diuna" 
3. "Dzieci Diuny"
4. "Bóg Imperator Diuny"
5. "Heretycy Diuny"
6. "Kapitularz Diuną".

Mi osobiście udało się kupić: 


"Płomień i krzyż t.1" Jacek Piekara

6 komentarzy :

  1. Też bym chciała mieć taką narzeczoną... Ale mam narzeczonego, który obdarował mnie Assassinem :)
    Zdobycze wartościowe - to najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajebista niespodzianka. :) Taki wypaśny prezent, jeszcze od bliskiej osoby. Zazdroszczę. No cóż, Michał, to teraz będzie trzeba chyba jakiś wypaśny wieczór zrobić, tak dla odmiany. :P Ja mam na półce pierwszy tom i nie potrafię się za to zabrać, może dlatego, że wolałbym mieć całą kolekcję już na półce, by móc bez problemu sięgać po kolejne. Na pewno kapitalnie by się to prezentowało na półce obok Simmonsa, Stephensona i Dicka - tak samo wydanych (format, oprawa, obwoluta). Przyjdzie czas to będzie trzeba kupić. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja Ci zazdroszczę Diuny! Na Polconie byłem na spotkaniu z Panem Siudmakiem i jak opowiadali o Diunie (słyszałem o niej wcześniej) to stwierdziłem, że super byłoby ją mieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto według mnie zebrać całą "Diunę" Herberta. Wykonanie i ilustracje Siudmaka są naprawdę świetne. Muszę się właśnie wziąć za jej czytanie :D

      Usuń
    2. Nic mi nie mów :P Byłem na Polconie na 2 prelekcjach o Siudmiaku i na spotkaniu z nim samym i eh... Chce to przeczytać, a najlepiej mieć na półce bo wydanie Rebisu jest cudowne! Moje "niekupowanie" za dużej ilości książek znów jest wystawione na srogą próbę :P

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i poświęcenie tych paru minut na lekturę mojego tekstu. Zachęcam do dołączenia do grona obserwatorów. Daje mi to dodatkową motywację przy tworzeniu kolejnych wpisów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...