wtorek, 5 maja 2015

"Takeshi 2: Taniec Tygrysa" Maja Lidia Kossakowska - ZAPOWIEDŹ

Zwierzęta odczuwają. Drzewa odczuwają. Jaguar odczuwa. Las jest niespokojny. A las, to ja. Ratujcie świat. Bo nigdy, zapamiętaj to na zawsze, nigdy nie znalazł się tak blisko zagłady. Wciąż możemy wygrać tę walkę Nie śmiej porzucić tu tego miecza!


Drugi tom bestsellerowego cyklu Takeshi, królowej polskiej fantastyki Mai Lidii Kossakowskiej. Najpopularniejsza polska autorka fantasy powraca do świata ostrych mieczy, walk mrocznych zakonów i zaawansowanej technologii. Na dokładkę serwuje pikantne danie z magii Voodoo i zstępujące na ziemię demony.

Data premiery: 2015-06-12

2 komentarze :

  1. Kurde już niedługo premiera drugiego tomu gdy ja jeszcze pierwszego na oczy nie widziałem :O

    mlwdragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie słaba. Pierwsza część była nawet ciekawa, a ta jest napisana językiem 12 latki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i poświęcenie tych paru minut na lekturę mojego tekstu. Zachęcam do dołączenia do grona obserwatorów. Daje mi to dodatkową motywację przy tworzeniu kolejnych wpisów :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...